Marmelada i preparati za samopotamnjivanje

Marmelada i preparati za samopotamnjivanje

  • 28.05.2023
Marmelada i preparati za samopotamnjivanje

Šta treba znati o marmeladi i preparatima za samopotamnjivanje?

Kako se nanose preparati za samopotamnjivanje?

Da biste postigli ujednačen ten i željeni efekat, potrebno je da u tankom sloju marmeladu u formi kreme, pene, losiona ili spreja za samopotamnjivanje kože nanesete na pravilan način. upotreba sunđera ili rukavice pri nanošenju je poželjna, ali nije presudna za rezultat. Najbolje vreme za nanošenje kreme za samopotamnjivanje su večernji časovi. Potrebno je i po nekoliko časova da proizvod počne da deluje i ostvari pun efekat na vašoj koži. Ovaj period obično traje između četiri i osam sati, što zavisi i od samog proizvoda. U tom periodu se ne preporučuju naporne fizičke aktivnosti koje mogu da podstaknu prekomerno znojenje koje bi moglo dovesti do pojave neželjenog i neujednačenog tena. preporuka je da marmeladu na čistu i suvu kožu nanesite nekoliko sati pre spavanja da bi se boja temeljno upila, ali i da ne bi ostavila fleke na garderobi.

Svakodnevnim korišćenjem proizvoda za samopotamnjivanje, boja kože će se postepeno intenzivirati do određenog maksimuma za konkretan preparat. Postignuti ten i efekat najbolje ćete održati redovnom upotrebom preparata jednom do dva puta nedeljno. Po prestanku korišćenja kreme za samopotamnjivanje, boja tena se postepeno ispira u periodu od četri do pet dana. Uz piling tela ovaj postupak se može ubrzati, a izbegavanjem vruće vode prilikom tuširanja i nanošenjem hidratantnih losiona nakon, preplanuo izgled se može prolongirati.

Izaberi svoju marmeladu I uživaj u letu uz bikini.co,rs

Kolačiće upotrebljavamo kako bi ova web stranica radila pravilno i kako bismo bili u stanju da vršimo dalja unapređenja stranice sa svrhom poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, kako bismo personalizovali sadržaj i oglase, omogućili značaj društvenih medija i analizirali promet. Nastavkom korišćenja naših stranica prihvatate upotrebu kolačića.
  • Obavezni
  • Trajni
  • Statistika
  • Marketing